2013. június 28., péntek

Megvédelek (...) - Szereplők

Sziasztok! :) Már elég régóta ígérem a Megvédelek szereplőiről a képeket, de most végre meghoztam őket. Sofieról volt a legnehezebb képet találnom, körülbelül 3 órán át keresgéltem - de nagy nehezen találtam egy olyat, ami nagyjából egyezik az elképzeléseimmel. :)
Aki akarja, az a olvassa tovább a bejegyzést és nézze meg őket. :)
Most búcsúzom, remélhetőleg a hétvégén hozom A szerelem ára 23. részét. Legyetek jók, ölellek benneteket!
http://www.kepfeltoltes.hu/130501/ketpng_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://www.kepfeltoltes.hu/130330/hhhhhhGGGG_www.kepfeltoltes.hu_.png
Sofie Hoffmann,  Tom 'testőre'.
Tom Kaulitz, vérbeli gitár gengszter.
Bill Kaulitz, az énekes, aki majdnem meleg.
Becky, a Tokio Hotel sminkese - Bill barátnője és Tom szeretője?
Mark White, a Tokio Hotel PR menedzsere.
Albert Müller, Sofie főnöke, az Albert Müller Védelmező Karjai őrző-védő cég tulajdonosa.
Bob Hoffmann, Sofie apja, egy kis éttermet üzemeltet.
Adam Hoffmann, Sofie öccse.
Gustav Schäfer, a kétbalkezes dobos.
Georg Listing, a csajok réme.

2 megjegyzés:

  1. Jajjj, nagyon örülök a képeknek, főleg mert én is kértem, hogy rakd fel őket:)) !!! KÖSZIIII, PUSZI<33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit, örülök, hogy örülsz nekik! :) ♥

      Törlés

Kedves olvasó!
Ha van véleményed, kérlek írd meg nekem. :) Minden építő jellegű kritikát szívesen olvasok.